Badanie kręgosłupa lędźwiowego na podstawie dowodów

Dostępność: brak towaru
Cena: 1,00 zł 1.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Badanie kręgosłupa lędźwiowego na podstawie dowodów

prezentowana przez dr Chada Cooka, PT, MBA, FAPTA, FAAOMPT

Czas odtwarzania kursu: 74 minuty; czas testu: 62 minuty;kurs w języku angielskim - najpopularniejsze kursy będą tłumaczone na język polski 2022 roku.

Dostęp do tego kursu otrzymasz w jednej rocznej opłacie i dzięki naszej współpracy możesz dołączyć do największej platformy edukacyjnej dla fizjoterapeutów w promocyjnej cenie. Dowiedz się więcej

Pamiętaj o rejestracji przez nasz link, żeby otrzymać zniżkę

W trakcie tego kursu użytkownicy ocenią wpływ i częstość występowania dysfunkcji lędźwiowej, zrozumieją kluczowe elementy historii pacjenta w badaniu dolnego odcinka kręgosłupa i określą, które elementy historii pacjenta są powiązane z patologią lędźwiową. Przedstawiono i omówiono najczęstsze formy mierzenia wyników leczenia kręgosłupa lędźwiowego zgłaszane samodzielnie. Widzowie zidentyfikują również najbardziej rozpowszechnione sygnały alarmowe związane z badaniem kręgosłupa lędźwiowego i zróżnicują cele każdego testu diagnostycznego pod kątem złowrogich problemów. Celem jest zsyntetyzowanie znaczenia konkretnych, znaczących wyników klinicznych podczas procesu badania oraz ocena korzyści z badania palpacyjnego i ręcznego badania mięśni w ramach dedykowanego badania klinicznego. Wreszcie, widzowie zidentyfikują najbardziej diagnostyczne testy specjalne zorientowane na kręgosłup lędźwiowy i zastosują je do odpowiednich diagnoz. Aktualne badania są prezentowane w trakcie kursu, aby zapewnić uczniom odpowiednie narzędzia do opartego na dowodach postępowania z tymi pacjentami. Ten kurs jest częścią kompleksowej serii klinicznej obejmującej badanie i interwencje w zakresie kręgosłupa szyjnego, piersiowego i lędźwiowego, a także górnego (ramię, łokieć, nadgarstek i dłoń) i dolnej ćwiartki (biodra, miednicy, kolana, stopy i kostki.

  1. Dysfunkcja kręgosłupa lędźwiowego: rozpowszechnienie i wpływ ekonomiczny

W tym rozdziale uczniowie ocenią ekonomiczny wpływ dysfunkcji lędźwiowej i rozważą rozpowszechnienie / częstość występowania bólu lędźwiowego oraz jego wpływ na praktykę kliniczną. Omówiono ogólne obciążenie bólu lędźwiowego w porównaniu z innymi schorzeniami układu mięśniowo-szkieletowego i niemięśniowo-szkieletowymi na całym świecie.

  1. Historia pacjenta i miary wyników

W tym rozdziale uczniowie omówią najważniejsze elementy historii pacjenta w badaniu dolnego odcinka kręgosłupa i określą, które elementy historii pacjenta są powiązane z patologią lędźwiową. Uczniowie omówią również najczęstsze formy pomiarów wyników pacjentów zgłaszanych przez samych pacjentów, a także ich trafność.

  1. Obserwacja

W tym rozdziale uczniowie zidentyfikują związek między obserwacją postawy a bólem lub dysfunkcją odcinka lędźwiowego. Uczniowie określą również korzyści wynikające z ogólnej obserwacji wyrażania przez pacjenta lęku, niepokoju lub strachu.

  1. Triage i screening

W tym rozdziale uczniowie zidentyfikują najbardziej rozpowszechnione sygnały ostrzegawcze związane z badaniem kręgosłupa lędźwiowego. W tym rozdziale zostaną porównane i skontrastowane cele każdego testu diagnostycznego pod kątem złowrogich problemów. Uczniowie przeanalizują również czynniki wyzwalające, które skłoniłyby do użycia testu w celu wykluczenia stanu, i ocenią korzyści płynące z wykonania tych działań „wykluczających” najpierw w trakcie egzaminu. Wreszcie, uczniowie zrozumieją zróżnicowanie strukturalne.

  1. Badanie ruchu kręgosłupa lędźwiowego

Ten rozdział podsumuje znaczenie oceny ruchu i zestawi cele trzech głównych faz wstępnego badania.

  1. Badanie palpacyjne, wytrzymałość mięśni i miary wydolności fizycznej

W tym rozdziale ocenimy korzyści płynące z badania palpacyjnego w ramach specjalnego badania klinicznego. Uczniowie ocenią również korzyści i rodzaje manualnych testów mięśni kręgosłupa lędźwiowego.

  1. Specjalne testy potwierdzające

W tym rozdziale uczniowie zrozumieją język dotyczący dokładności diagnostycznej i zidentyfikują najbardziej diagnostyczne testy specjalne zorientowane na odcinek lędźwiowy. Celem tego rozdziału jest zastosowanie testów do odpowiednich diagnoz w celu lepszego zarządzania pacjentem.

Instructor Bio: Chad Cook, PT, PhD, MBA, FAPTA, FAAOMPT, is a professor at Duke University and the program director of the Doctor of Physical Therapy division with a Category A appointment in the Duke Clinical Research Institute. He is a clinical researcher, physical therapist, and profession advocate with a long-term history of clinical care excellence and service and 19 years of academic experience. His passions include refining and improving the patient examination process and validating tools used in day-to-day physical therapist practice. He received his BS in physical therapy from Maryville University (St. Louis) in 1990 and his PhD from Texas Tech University in 2003.

Dr. Cook received fellowship status at the American Academy of Orthopedic Manual Therapy in 2006. He is a Catherine Worthingham Fellow of the American Physical Therapy Association. Dr. Cook has published more than 250 peer-reviewed papers and has keynoted on six continents and in numerous countries. He has two textbooks in their second editions and a third textbook in its first edition. Dr. Cook has a long-standing history of service roles as an editor-in-chief or associate/special topics editor for multiple journals, including JOSPT and BJSM. Dr. Cook has won numerous awards locally at Duke for teaching, is the 2009 Baethke-Carlin award winner for the American Physical Therapy Association, is the 2008 recipient of the Helen Bradley Career Achievement Award, and is the 2005 winner of the J. Warren Perry Distinguished Authorship Award. Dr. Cook was the Pauline Cerasoli lecturer in 2017. In addition, Dr. Cook is the 2011 winner and the 2012 and 2013 cowinner of the AAOMPT Excellence in Research Award.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl